נגדיר מהי המכירה הטבעית בעינינו, איך לעשות את המכירה בפועל, איך נגרום לאנשים לקבל החלטות. נדבר על מיומנויות השפעה.

נלמד על מרכיבי המכירה הטבעית:

  • האנשים, המקום והדברים מתאימים ל-2 הצדדים.
  • הכוונה ברורה, שקופה ומוצהרת מראש ע”י הצדדים.
  • הצדדים מגיעים בכוונה להיטיב עם עצמם ועם הצד השני.
  • עסקה תתקיים רק כשיש קונספט מנצח עבור 2 הצדדים.
  • הצדדים ידעו מראש ובמדויק מהו הערך המתקבל והיו בהסכמה שלמה, ברורה וחיובית Positive.
  • תמיד תינתן תמורה הולמת כספית / שוות ערך כסף מהקונה למוכר.

נתמקד בערכים כגון:

  • יושרה: איש הצוות יפעל תוך מיקוד ודיוק בצרכים המוצרים, הרגשיים של הלקוח, יבין את הרצונות ויפעל ביושרה על מנת לקיימם.
  • מקצוענות: איש הצוות ידע וישלוט בעולם התוכן שלו ובתהליכי העבודה הפנימיים ומול הלקוח.
  • אותנטיות: בפנים ובחוץ אותו הדבר. תוכו כדברו.
  • אוהב אדם: איש הצוות מונע מתשוקה פנימית, אהבת אדם וישאף לקבל, להכיל ולהתאים עצמו מבחינת הוויות וסגנון התקשורת על מנת לספק חווית לקוח תומכת וטבעית.
  • פשטות: איש הצוות ינהל דיאלוגים תוך שימוש במילים פשוטות, הקפדה על פישוט תהליכים וזאת על מנת לשמור על מעורבות לקוח גבוהה וצמצום פערי ציפיות.